loading...

معرفی گل و گیاه

معرفی گل و گیاه

علت احتمالی افزایش وزن که کمتر به آن توجه می کنیم

Modir بازدید : 169 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:40 نظرات (0)

علت احتمالی افزایش وزن که کمتر به آن توجه می کنیم

  • علت احتمالی افزایش وزن که کمتر به آن توجه می کنیم

    علت احتمالی افزایش وزن که کمتر به آن توجه می کنیم

    علت احتمالی افزایش وزن که کمتر به آن توجه می کنیم

    به گزارش سایت تفریحی پارس ناز به نقل از سیمرغ اگر کالری دریافتی‌تان را افزایش دهید یا تمرینات ورزشی‌تان را کم کنید، هیچ جای تعجب نیست که دچار اضافه وزن شوید. اما اگر رژیم غذایی و فعالیت‌ های ورزشی‌ تان مانند گذشته است و اضافه وزن پیدا کرده‌اید، مشکل جای دیگری است. چون برخی موارد خاص موجب افزایش وزن می شود که شاید کمتر به آن توجه می شود درحالیکه شناخت آنها نتایج بهتری را در جهت کاهش وزن بدنبال خواهد داشت.

    1. بی‌خوابی

    اگر دچار بی‌خوابی‌های شبانه شده‌اید یا مجبور هستید تا دیر وقت بیدار بمانید، اولا ممکن است بیشتر به خوردن میان‌وعده‌ها تمایل پیدا کنید، دوم اینکه بی‌خوابی باعث تغییرات هورمونی و درنتیجه افزایش گرسنگی و اشتهای شما می‌شود، بنابراین ممکن است حتی پس از صرف غذا، هنوز هم احساس سیری نکنید.

    2. استرس

    هورمون کورتیزول،که نوعی هورمون استرس است، در شرایط استرس ترشح شده و باعث افزایش اشتها می‌شود. درنتیجه زمانی که دچار استرس می‌شوید، تمایل بدن نسبت به غذاهای پرکالری نیز افزایش پیدا می‌کند.

    3. مصرف داروهای ضدافسردگی

    یکی از اثرات جانبی برخی از داروها، مانند قرص‌های ضدافسردگی، اضافه وزن و چاقی است. اگر فکر می‌کنید مصرف این داروها باعث چاقی شما شده است، از پزشکتان بخواهید تا در روش درمانی‌تان تغییر ایجاد کند، اما به هیچ وجه خودسرانه داروها را قطع یا کم نکنید.

    در برخی افراد، مصرف هر دارویی که منجر به بهبود شرایط بیماری می‌شود، بهبود اشتها و اضافه وزن را در او به دنبال دارد. داروهای ضدالتهابی استروئیدی مثل پردنیزون نیز با احتباس مایعات و افزایش اشتها منجر به اضافه وزن می شوند. داروهای روان درمانی و داروهای مورد استفاده در درمان تشنج، میگرن، فشار خون بالا، دیابت و قرص‌های ضدبارداری نیز در این امر دخیل هستند.

    4. کم کاری تیرویید

    اگر غده تیرویید شما به اندازه کافی هورمون تولید نکند، احساس خستگی و ضعف و سرما کرده، سوخت و ساز بدنتان کاهش یافته و در نتیجه دچار اضافه وزن می‌شوید.

    5. یائسگی

    اکثر زنان، در دوران یائسگی دچار اضافه وزن می‌شوند. علاوه بر نقش هورمون‌ها، کاهش سوخت و ساز بدن بر اثر افزایش سن نیز از دلایل اصلی چاقی در دوران یائسگی می باشد.

    6. سندرم کوشینگ

    افزایش وزن یکی از علایم شایع این سندرم است. این سندرم در اثر ترشح زیاد هورمون استرس به نام کورتیزول ایجاد می شود. همچنین در اثر مصرف استروئیدها برای درمان آسم، آرتریت (التهاب مفاصل) یا
    لوپوس، در پرکاری غدد آدرنال و در اثر تومور نیز ممکن است این سندرم بوجود آید. در این سندرم اضافه وزن بیشتر در نواحی صورت، گردن و کمر مشاهده می شود.

    7. سندروم تخمدان پلی‌کیستیک

    این سندرم یک مشکل هورمونی شایع در میان زنان در سنین باوری می باشد. این مشکل، باعث تغییرات هورمونی، به هم خوردن سیکل قاعدگی، پرمویی و آکنه در بدن شده و همچنین آنها را نسبت به انسولین مقاوم می‌کند، که همین امر باعث اضافه وزن می‌گردد. در چنین شرایطی، معمولا چربی دور شکمی افزایش پیدا می‌کند که ریسک بیماری های قلبی را در این افراد بیشتر می کند.

    8. ترک سیگار

    ترک سیگار، یک تصمیم درست و کاملا عاقلانه است. اما بدون اینکه متوجه شوید، همراه با ترک سیگار، دچار اضافه وزن نیز می‌شوید. معمولا مقدار این اضافه وزن کمتر از ۵ کیلوگرم می باشد.

    منبع: سیمرغ

مدل ساعت مچی 2015

Modir بازدید : 261 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:40 نظرات (0)

مدل ساعت مچی 2015

  • مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    ساعت های مارک برای خانوم ها

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت های مارک برای خانوم ها

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل های ساعت های مارک برای خانوم ها

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    جدیدترین مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل از ساعت های مارک برای خانوم ها

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    شیک ترین مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

    سری جدید مدل ساعت مچی 2015

    مدل ساعت مچی 2015

فال روزانه دوشنبه 26 بهمن

Modir بازدید : 170 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 3:49 نظرات (0)

فال روزانه دوشنبه 26 بهمن

  • فال روزانه دوشنبه 26 بهمن

    فال روزانه دوشنبه 26 بهمن

    فال روزانه دوشنبه 26 بهمن

    فال روزانه 26 بهمن متولدین فروردین ماه

    امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان را همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

    اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

    فال روزانه 26 بهمن متولدین خرداد ماه

    امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین تیر ماه

    بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین مرداد ماه

    شما امروز کاملا مجهز هستید تا حتی پیچیده ترین فعل و انفعالات را هم که در رابطه با گروه های متفاوتی از مردم که علایق متفاوتی دارند مدیریت کنید. معمولا مایل هستید که هرچیزی را به روش خودش به پایان برسانید. شما حالا می توانید بر کارهایتان کنترل داشته باشید حتی وقتی که به نظر می رسد مجبور نیستید در یک زمینه جدید کار کنید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین شهریور ماه

    به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین مهر ماه

    به جای اینکه نگران سر و سامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین آبان ماه

    شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که كاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین آذر ماه

    امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشار و استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین دی ماه

    امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجود اینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید. زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین بهمن ماه

    امروز به نظر می رسد كه دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما بنظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممكن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاكی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است كه از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید كه لازم نیست زندگی تان را خراب كنید؛ فقط با گام های كوچك اما پی در پی رو به پیش روید.

    فال روزانه 26 بهمن متولدین اسفند ماه

    ممكن است امروز كسی از اطرافیانتان كار فوق العاده ای انجام دهد كه شما را شوكه كند. ابراز وجود دیگران می تواند بسیار خارج از موضوع باشد كه شما حتی ندانید چگونه باید به آن فكر كنید. به جای اینكه حرفهایی را بزنید كه بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واكنش نشان دادن و احساساتی برخورد کردن خودداری كنید. اجازه دهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می كردید، و نیاز به زمان دارید كه قبل از اینكه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی كنید.

متن های زیبای عاشقانه و رمانتیک برای روزهای بارونی

Modir بازدید : 279 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 1:03 نظرات (0)

متن های زیبای عاشقانه و رمانتیک برای روزهای بارونی

  • متن های زیبای عاشقانه و رمانتیک برای روزهای بارونی

    متن های زیبای عاشقانه و رمانتیک برای روزهای بارونی

    متن های زیبای عاشقانه و رمانتیک برای روزهای بارونی

    باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم:

    من تنها نیستم , تنها منتظرم

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

    اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد . . .

    ♥♥♥ اس ام اس عاشقانه روزای بارونی ♥♥♥

    به که گویم که تو منزلگه چشمان منی / به که گویم که تو گرمای دستان منی

    گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من / به که گویم که تو باران زمستان منی . . .

    ♥♥♥ جوک رمانتیک روزای بارونی ♥♥♥

    میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی

    پس لااقل باران را بهانه کن ، دارد باران می آید . . .

    ♥♥♥ جوک عاشقانه روزهای بارونی ♥♥♥

    به هنگام نکوهش هنگامه باران ، به بهره اش نیز بیاندیش . . .

    ♥♥♥ اس ناب روزای بارانی ♥♥♥

    چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

    مثل همین باران بی سوال

    که هی می بارد

    که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!

    ♥♥♥ اس ام اس جدید روزای بارونی ♥♥♥

    کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم

    کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    پنجره ی باران خورده ات را باز کن

    چند سطر پس از باران

    چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

    دلم برایت تنگ است

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن . . .

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد

    ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم

    به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند .

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد

    صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد . . .

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    مثل باران چشمهایت دیدنی است /٬ شهر خاموش نگاهت دیدنیست

    زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنیست . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    اگر میدونستی چقدر دوستت دارم

    برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی

    رنگین کمان من

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    در حسرت موجم ، باران کفافم نیست

    درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند؟

    وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    شیشه پنجره را باران شست

    از دل من اما

    چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟

    ♥♥♥ اس ام اس با مضمون بارون ♥♥♥

    چشمهای من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست

    ابرها میبارند و آرام میشوند اما چشمهایم می بارند و بیقرار تر میشوند

    کاش تا ابرها آرام نشده اند بیایی

    ♥♥♥ روزهای بارانی ♥♥♥

    باز باران آمد

    از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

    نیک بنگر!

    چه تفاوت دارد . . .

    ♥♥♥ جدیدترین متن های عاشقانه برای تقدیم به عشق ♥♥♥

    خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .

    ♥♥♥ روزهای بارانی پاییز و زمستان ♥♥♥

    علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه

    پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم !

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    باران که می بارد تو در راهی / از دشت شب تا باغ ِ بیداری

    از عطر عشق و آشتی لبریز / با ابر و آب و آسمان جاری

    تا عطرِ آهنگ تو می رقصد / تا شعر باران تو می گیرد . . .

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    باران رحمت خدا همیشه می بارد

    تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه

    یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . .

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    چه سنگین گذشت عصر بارانی ام

    گویی نوازش نمی کرد، باران صورتم را

    گریه ام، فریادم، تنها سکوتی بود

    تا حرفهایم

    در بستری از بغض بخوابند

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    حس میکنم روی صورتم دنیا چکه میکند

    حس میکنم قطره قطره, نم نمک عاشقم میکنی

    بارون که میبارد هوا تر میشود تا تو چشمک بزنی

    بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان فریاد میزنم

    دوستت دارم

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    وقتی دلم برات تنگ می شه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم

    پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند

    زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید

    آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    مرا چه باک ز باران

    که گیسوان تو چتری گشوده اند

    مرا چه باک ز مرگ

    که بوسه های تو پیغام های قیامند

    بدرودهای تو

    تکرارهای سلامند

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

    و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

    تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

    و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

    ♥♥♥ اس ام اس روزای بارونی ♥♥♥

    بارون و دوست دارم هنوز / چون تو رو یادم میاره

    حس می کنم پیشه منی / وقتی که بارون می باره . . .

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    بر سرم

    چتر گرفت؛

    به تماشا

    ایستادند

    باران و رهگذران

    ♥♥♥ اس مس روزای بارونی ♥♥♥

    باران در گلوی من ابر ِ کوچکی ست ، میشود مرا بغل کنی؟

    قول میدهم گریه کم کند

    ♥♥♥ متن عاشقانه مخصوص روزهای بارانی ♥♥♥

    نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون

    ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

    ♥♥♥ اس ام اس روزای بارونی ♥♥♥

    یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد

    وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد

    ♥♥♥ اس ام اس روزای بارونی ♥♥♥

    توی زندگیت بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه میکوبی

    ابر باش که منتظرت باشند که ببیاری

    مطالب مرتبط:

    اس ام اس مخصوص روزای بارونی

    اس ام اس عاشقانه جدید مهر 94

    اس ام اس هایی با بوی باران

    اس ام اس های های جدید غمگین و احساسی بارانی آذر 93

جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

Modir بازدید : 244 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:39 نظرات (0)

جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

  • جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

    جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

    جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

    پارک = پنچری

    اين عبارت را بر درب هاي زيادي ديديم منازل مطب شرکت و.. .
    اما من جايي ديدم کسي بر درب منزلش نوشته بود :
    اگر ناچار به پارک در اينجا هستيد شماره همراه خود را روي شيشه بگذاريد
    تا در صورت لزوم با شما تماس بگيرم

    داشتم با خودم فکر ميکردم که
    متفاوت فکر کردن مغز بزرگتر و هوش نمي خواهد کمي وجدان بيدار لازمه

    بعدش يهو متوجه شدم كنار خونش آرايشگاه زنانست ،
    نکبت اينطوري شماره جمع ميكرده مخ دختر ميزده.
    مملکت نيست داريم. سراي نوابغه!!

    جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و فیس بوک •°•°•°•°•°•°•°•°

    تنها كاري كه ايرانيا توش باهم همكاري ميكنن چيه؟
    .
    .
    .
    تو جاده چراغ ميزنن كه پليس وايساده

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و فیس بوک •°•°•°•°•°•°•°•°

    سر کلاس استاد داشت فلسفه کلمه خر رو توضیح میداد!
    روکرد به ما گفت:
    در کل، خر به معنی بزرگ و ارجمند هست
    مثل خرپول، خرخون، خرشانس
    پس شما همتون خرید
    منم برگشتم گفتم:
    استاد شکسته نفسی می‌کنید… چشاتون خر میبینه
    خری از خودتونه….
    خودتون از همه خر ترید
    اصلا اگه یه خر توی این کلاس باشه اونم شمایید.
    .
    .
    .
    نمی دونم چرا بیرونم کرد از کلاس..

    جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

    °•°•°•°•°•°•°•°• مطالب طنز و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

    رفتم داروخانه چسب زخم بگیرم
    نداشتن

    .

    .

    دختره افتاده دنبالم
    میگه
    خودم مرهم زخمات میشم
    چشم و چراغ خونت میشم

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای لاین •°•°•°•°•°•°•°•°

    دیشب نصف شبی ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻫﻮﺱ ﺳﻮﺷﯽ ﮐﺮﺩﻡ !
    .
    .
    .
    ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ…

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و وایبر •°•°•°•°•°•°•°•°

    دیروز رفتم نمایشگاه ماشین
    یه دونه مازراتی دیدم خیلی خوشم اومد
    این ماه حقوقمو بگیرم

    .

    .

    .

    یه آژانس میگیرم میرم دوباره میبینمش!

    °•°•°•°•°•°•°•°•  جوک خنده دار و جالب •°•°•°•°•°•°•°•°

    ﺍﻭﻣﺪﻡ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯﻣﻮ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﺮﺍ ﻓﺮﺩﺍ
    .
    .
    .
    ..
    ﺑﻠﻨﺪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺲ ﻓﺮﺩﺍ
    ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﺍﻻﻥ

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوک های توپ و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

    به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم  که
    .
    .
    .
      واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم  تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟

    °•°•°•°•°•°•°•°• مطالب طنز و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

    میگن عشق اینجوری تعریف شده
    ع : علاقه
    ش : شدید
    ق : قلبی
    .
    .
    .
    ولی
    .
    .
    میتونس اینجوری باشه
    ع : عکست
    ش : شبیه
    ق : قورباغه س
    خخخخخ

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای لاین •°•°•°•°•°•°•°•°

    دیشب سر سفره شام بودیم
    یهو گوشیم پی ام اومد

    .

    .

    .

    بابام گفت بشین من میارم
    من سریع رفتم سمت گوشی
    دیدم بابام اس داده حالا که پا شدی اب بیار سر سفره

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و وایبر •°•°•°•°•°•°•°•°

    من اینقدر ساده‌ام!
    .
    .
    .
    زرتی با یه کارت شارژ گول میخورم!
    .
    .
    هر کی خواست امتحان کنه، فقط ایرانسل باشه لطفا

    جوکهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

    °•°•°•°•°•°•°•°• استاتوس های طنز و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

    مرد چیست؟
    موجود بد شانسی که موقع تولدش میگن: حال مادرش چطوره؟؟
    موقع عروسیش میگن : چه عروس خوشگلی!!
    موقع مرگش میگن: بیچاره زن و بچش!!
    ولی بعد از مرگش هر خطایی از بچه هایش سر بزند میگن:
    تو روح پدرش با این بچه تربیت کردنش!

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و وایبر •°•°•°•°•°•°•°•°

    امروز با سر و صدای مامان بابام از خواب پریدم
    رفتم بیرون میپرسم چی شده !
    بابام میگه من دیشب خواب دیدم یه زن دیگه گرفتم
    واسه مامانت تعریف کردم
    اونم گیر داده باید همین الان بخوابی و طلاقش بدی

    °•°•°•°•°•°•°•°•  جوک خنده دار و جالب •°•°•°•°•°•°•°•°

    اگه گفتین وقتی برنج با آب میخورین چی بهش میگن …؟؟
    .
    .
    .
    میگن… واترپلو
    خداییش از این همه اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم استفاده کنین بدردتون می خوره

    °•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و وایبر •°•°•°•°•°•°•°•°

    دوستم دعوتم کرد به گروه
    وارد شدم میبینم فقط منو خودشیم(!!)
    میگم خب میومدی pv
    میگه
    نه اینجا بزرگتره

    مطالب مرتبط:

    متنهای خفن و باحال تلگرام آذر 94

    سری جدید نوشته های خنده دار و بامزه آذر 94

    شوخی های جالب طنز شبکه های اجتماعی

    جوک های جدید و خنده دار لاین و تلگرام 

اس ام اس تبریک 22 بهمن

Modir بازدید : 217 شنبه 14 فروردین 1395 : 23:13 نظرات (0)

اس ام اس تبریک 22 بهمن

  • اس ام اس تبریک 22 بهمن

    اس ام اس تبریک 22 بهمن

    اس ام اس تبریک 22 بهمن  

    بیست و دوی بهمن که حیات وطن است
    خود روح خدایی است که در جان و تن است
    ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم
    یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است
    یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم . . .

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    بهمن آمد فجر پیروزی رسید / گاه شادی و ستم سوزی رسید
    بهمن و روئیدن گل در کنار / پس زدن از روی کشور هر غبار . . .

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    کسی که ماه شب تار بی قراران شد/انیس جان و شفابخش قلب یاران شد
    نفوذ چشم و کلامش به جان اثر می کرد/همان که دلبر و دلدار رهسپاران شد

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    یاسمن، سوسن، یاس/ریخت از هر در و بام
    باز شد گلباران/خاک ما سرتاسر
    ما همه شاد شدیم/تا که آمد رهبر

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    فتاده لرزه بر اندام هر طاغوت و طاغوتی/چو سحر سامری در پیش پای معجز موسی
    به بهمن ماه در ایران هزاران گل شکوفا شد/ولی خون شهیدان آبیاری کرده این گل ها

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    دهه فجر آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد . . .
    مقام معظم رهبری

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    خود روح خدایی است که در جان و تن است
    ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم
    یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است
    یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم . . .

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود/و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود
    عشق ما صد رشته جان در لعل نوشش بسته بود/حسن او صد چشم دل، آیینه وار آورده بود
    از گلستان شهیدان تا به مهرآباد عشق/موج دریای زمان، چشم انتظار آورده بود

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    این دهه فجر است گویی نوبهار
    وین همه مهراست از او یادگار
    غصه ها رفتند و افسانه شدند
    ناله ها فریاد مستانه شدند

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    چه مژده ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی؟! چه بشارتی شیرین تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟! چه پیامی نیک تر از پیام زلال آب برای لبانی تشنه و خشکیده؟! چه نوایی برتر از بشارت «جاء الحق» و «زهق الباطل»؟! قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری ترین روز هستی ، بر صحیفه‏ ی شب تار و طولانی ، مُهر پایان خواهد زد . فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    ز نهضت قاطعانه روح الله , شد دست ستمگران ز ایران کوتاه . با دست تهی و این همه پیروزی , لا حول و لا قوت الا بالله . دهه فجر بر ایرانیان همیشه سربلند و سرافراز مبارک باد .

    ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ اس ام اس 22 بهمن ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

    شهید آوینی : بشر امروز ، قدر انبیاء را نمی شناسد و تا این جهل باقیست قدر امام (ره) را نیز در نخواهد یافت . . . شادی روح بت شکن بزرگ قرن ، امام روح الله “صلوات”

    مطالب مرتبط:

    کارت پستال مخصوص 22 بهمن

      عموهای فیتیله‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن +عکس

    اس ام اس های جالب و جدید تبریک 22 بهمن

    جدیدترین اس ام اس های دهه فجر و 22 بهمن

حصیربافی؛ هنری به وسعت ایران

Modir بازدید : 311 چهارشنبه 04 فروردین 1395 : 13:13 نظرات (0)

حصیربافی، هنر زنان و مردانی است که از شمال تا جنوب ایران زندگی می‌کنند؛ هنری که آرام آرام رنگ می‌بازد چرا که امروز کمتر کسی است که بر بوریا بخوابد یا در سبد حصیری از مهمان‌هایش پذیرایی کند.

به گزارش مهر، حصيربافی يا بافت بوريا، پیشنه‌ای کهن دارد. پروفسور آرتور پوپ، کسی که معماری ایران را به مردم جهان معرفی کرده، معتقد است که نخستين زيراندازهای بشری از نی و گياهانی که در باتلاق‌های بين النهرين روئيده، تهيه می‌شده است؛ از اين رو با قاطعيت می‌توان گفت نخستين زيراندازهای تهيه شده توسط انسان، بافته‌های حصيری بوده و اولين سرپناه‌ها نیز به کمک نی و حصیر پديد آمده است.

حصیربافی در ایران نیز، پیشینه‌ای کهن دارد. و از شمال تا جنوب کشور را دربرمی‌گیرد. مردمان در گیلان، مازندران، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان، حصیر می‌بافند.

آنان که در شمال ایران زندگی می‌کنند از نی و ساقه خشک گیاهان برای بافت بوریا بهره می‌برند و جنوبی‌ها با برگ درخت خرما زیرانداز و سبد و کیف می‌سازند و در اختیار من و تو قرار می‌دهند.

حصیر دستباف زنان و مردان ایرانی که در گذشته‌ای نه چندان دور، کف پوش بیشتر خانه‌های شهری و روستایی بوده، امروزه با رشد امکانات ماشینی به ‌فراموشی سپرده شده‌ است.

امروز مردم، چه در شمال و چه در جنوب ایران، کمتر از زیراندازهای حصیری استفاده می‌کنند یا در سبدهای حصیری میوه می‌گذارند و از مهمان خود پذیرایی می‌کنند.

امروز همه چیز تغییر کرده؛ بیشتر حصیربافان قدیمی از دنیا رفته‌اند و جوان‌ها، علاقه چندانی به فراگرفتن این هنر ندارند.

مردم هم علاقه‌ای به استفاده از بوریا ندارند و دلشان می‌خواهد در ظرف و ظروف بلوری از مهمان‌های خود پذیرایی کنند، این‌گونه است که حصیربافی کمرنگ می‌شود.

نوروز فرصت خوبی است تا به شمال یا جنوب ایران برویم و علاوه بر گشت و گذار، زیرانداز یا سبدی حصیری با خود به ارمغان آوریم.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 103
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 3,152
  • بازدید کلی : 50,615
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین